Coming soon
Terug naar het cursusoverzicht

Cursus

Boost je Social Media

Boost je Social Media

Aantal dagen 2 lesdagen
Lestijden 10:00 – 13:00
Huiswerk belasting 3 uur
Prijs € 495,00 excl. BTW & incl. koffie/thee, werkboek en lesmateriaal
Docent Fauzia Mahomed Radja
Aantal plaatsen 8
Locatie ETC Design Center Europe
Randweg 20, 4104 AC
Culemborg
Lesmateriaal
Aanwezig Werkboek
Zelf mee te nemen Laptop
Data 12 maart & 26 maart 2019

Inschrijven

Heeft u een vraag? Bel +31 (0)6 – 290 207 75 of stuur direct een e-mail

Cursus

Boost je Social Media

Hoe zet je social media in zonder dat het een dagtaak wordt?

Social Media is booming. Vanaf 2011 zijn alle social media kanalen een onderdeel van de marketing strategie geworden en kunnen we ons niet meer voorstellen dat dit er niet is. Maar de inzet van deze kanalen is voor veel organisaties nog een uitdaging. Hoe zorg je ervoor dat de social media strategie wordt geïntegreerd in de bedrijfsvoering?

In deze interactieve workshop gaan we aan de slag met je social meda strategie. In twee dagdelen komen alle onderdelen aan bod en krijg je veel tips en tricks om er zelf mee aan de slag te gaan en alle commerciële kansen te benutten die er zijn. De vier belangrijkste platforms leer je kennen: Instagram, Facebook, Pinterest en Linkedin.

Doel van de training is om je praktische professionele kennis en vaardigheden te geven in het zakelijk toepassen van deze social media platforms.

Social media is een belangrijk onderdeel om de zichtbaarheid te vergroten. Het is een uitstekende manier om direct, persoonlijk en interactief met je doelgroep te communiceren.

De cursus social media is zeer geschikt voor binnenhuisarchitecten, interieurstylisten, decorateurs, meubelontwerpers en alle andere interieurspecialisten. Je hebt geen specifieke voorkennis nodig om deel te kunnen nemen aan deze workshop. Iedere deelnemer ontvangt vooraf een uitgebreide vragenlijst ter voorbereiding op de workshop. In de workshop komen alle individuele vragen aan bod en kunnen we gericht aan de slag gaan. Na afloop van de training ontvangen alle deelnemers nog een persoonlijk gesprek met advies.

Wat komt er aan bod:
  • Doelstellingen
  • Doelgroepen
  • Expertstatus creëren
  • Welke content op welk kanaal
  • Strategische inzet Social Media kanalen
  • Content ontwikkeling
  • Het belang van foto’s en video’s
  • Markten analyseren, trends signaleren en in kaart brengen

  • Social Media
  • Basisvaardigheden Social Media gebruik
  • Zakelijk gebruik van Facebook
  • Instagram effectief en efficiënt inzetten als persoon en organisatie
  • Zichtbaarheid vergroten door gebruik van LinkdIn

  • Communicatie
  • Nieuwsbrieven schrijven met MailChimp (of andere programma
  • Content creatie voor Social Media kanalen
  • Enquêtes versturen via SurveyMonkey
  • Aan de slag met je personal branding
Logo FM Consultancy

Schrijf je nu direct in